Výsledky pátého průzkumu společnosti Deloitte mezi internetovou generací (The Deloitte Millennial Survey 2016) odhalily, že společnosti si musí zvyknout na to, že o loajalitu svých zaměstnanců z řad internetové generace je třeba pečovat, jinak hrozí odchod velké části pracovní síly. Celkem 44 % respondentů uvedlo, že během nadcházejících dvou let chce opustit své stávající zaměstnání, pokud bude mít tuto možnost. Průzkumu, který proběhl na podzim loňského roku, se zúčastnilo téměř 7700 respondentů z řad generace Y z 29 zemí světa.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111