Z kvalitativní studie, kterou jsme ve společnosti SingleCase prováděli mezi klienty advokátních kanceláří, vyplývá, že většina advokátů nevěnuje dostatečnou pozornost zákaznické zkušenosti. Advokáti rádi staví svou reputaci na odbornosti. Tu přitom klient nemá jak zhodnotit. Naopak nedostatečně sledují jiné aspekty samotné služby, například jestli klient v průběhu spolupráce ví, co se bude dít dál, nebo jestli má na jejím konci pocit, že své peníze utratil smysluplně.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111