CSR ovlivňuje lidi nejen při jejich rozhodování či doporučování, ale patrně stále více i při výběru jejich zaměstnavatele. Preferencí veřejnosti pak je, aby firmy dopad svých CSR projektů směrovaly do České republiky, spíše než aby se zabývaly světovými projekty.

Jedním z cílů advokátní kanceláře White & Case je být atraktivním zaměstnavatelem pro studenty právnických fakult, a samozřejmě nejen pro ně. Na počátku tohoto roku si proto kancelář nechala vypracovat renomovanou společností podnikající v oblasti employer brandingu průzkum, z něhož jednoznačně vyplynulo, že současní studenti práv posuzují atraktivitu a prestiž budoucího zaměstnavatele nejen podle jeho tržního úspěchu či dobrého finančního ohodnocení zaměstnanců, ale kladou stále větší důraz na etiku a společenskou odpovědnost.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?