Pokud bych měl bych měl vybrat pouze jednu věc, která je klíčová v otázce inovací, tak bych vybral, jakkoliv se to může zdát zjednodušující, formování firemní kultury směrem k osvojení si inovativnosti. Samozřejmě se s tím musí začít v nejvyšších patrech - u vedení firmy.
Kultura (nejen firemní) je podle mě v zásadě vše, co je "zabaleno" v našich návycích (tedy jaké chování jsme připraveni tolerovat) a v našem jazyce (konkrétně v tom, jak svůj jazyk používáme k formování kolektivního myšlení). Tak například já osobně jsem působil jako viceprezident a ředitel kanadské veřejné obchodní společnosti podnikající v telekomunikacích. Měl jsem štěstí, že jsem mohl spolupracovat se spíše progresivním a velmi úspěšným ředitelem, který se vyznačoval velmi silnými přesvědčeními. Jedno z takových přesvědčení lidem ve svém týmu opakovaně "kázal" vždy po prvotní prezentaci nové myšlenky nebo postupu:
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111