Během konference na 170 jejích účastníků mělo možnost diskutovat otázky využívání osobních údajů v internetové reklamě, problematiku cookies nebo legálnost reklamy v obsahu, který lze považovat za protiprávní. "Pro internetovou reklamu jsou osobní údaje klíčové. Marketingové společnosti analyzují náš pohyb na internetu a podle toho cílí obsah internetu na konkrétní uživatele. Jedním z cílů konference bylo prodiskutovat, jak se při těchto činnostech pohybovat v dovoleném právním rámci," konstatoval Zdeněk Kučera, advokát Baker & McKenzie a garant výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT, který konferenci předsedal. "Základem pro tyto činnosti je řádný souhlas uživatele s využitím jeho osobních údajů nebo s využitím cookies," konstatoval Kučera v úvodu konference - a právě cookies byly jedním z jejích nosných témat.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?