Bylo ujednáno, že v případě zrušení smlouvy v období od 30. dne včetně před zahájením reklamní kampaně činí stornovací poplatek částku ve výši 100 % z celkové ceny objednané reklamní kampaně. Jak z právního pohledu správně postupovat a právně tuto situaci posoudit?
SKUTKOVÝ DĚJ
Zhotovitel poté, co akceptoval objednávku objednatele na reklamní kampaň (zpracování a výrobu grafických návrhů a pronájem reklamní plochy), a došlo tedy k uzavření smlouvy, zkontaktoval dodavatele, který pro něj zpracovává grafické návrhy, a dodavatele reklamních prostor.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111