Avšak současná právní úprava obsažená v zákoně o regulaci reklamy trpí značným množstvím výkladových obtíží, které mají za následek časté nepochopení ze strany jejich adresátů. Jaké jsou tedy zásady a limity současné právní úpravy regulace reklamy?
Obecné vymezení pojmu reklama prostřednictvím "neprávních" definic není a ani nemůže být zcela jednotné. Obecně je přijímán názor, že reklamou je jakákoliv placená či neplacená forma prezentace (či lépe propagace) konkrétního výrobku, služby, obchodní značky či obchodního subjektu, jejímž cílem je především zvýšení prodeje či budování obchodního jména, což více méně ilustruje šíři různých jednání, která je možné za reklamu považovat.1)
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111