Program Superbrands hodnotí a oceňuje postavení obchodní značky na trhu podle sjednocených kritérií. Podle databáze všech registrovaných obchodních značek je vytvořen nominační seznam, ze kterého na základě spotřebitelského průzkumu vzejde užší okruh finalistů. Vítěze pak vybírá odborná porota Business Brand Council, kterou tvoří odborníci z brand marketingu, zástupci profesních organizací a další specialisté na oceňování značek. Cena se uděluje v celkem 88 zemích světa.

„Uznání síly “značky“ White & Case bereme jako další nezávislé potvrzení naší pozice na trhu. Je výsledkem objektivního zájmu porotců, neboť na zařazení do Czech Business Superbrands nelze aktivně kandidovat,“ uvedl k ocenění David Plch, vedoucí partner pražské kanceláře White & Case.

Kancelář White & Case také nedávno získala nejvyšší celkové hodnocení v rámci ocenění IFLR European Awards a byla vyhlášena nejlepší právní firmou za rok 2015 v České republice.

Související