Dvacítka právníků z celé Evropy přijela do Prahy v rámci semináře pořádaného mezinárodní organizací AIJA zlepšit své prezentační dovednosti. "Lidé nás vnímají odlišně od toho, jak vnímáme sami sebe," zněl hlavní důvod, proč se právníci o svůj vlastní rozvoj zajímali. Hlavními přednášejícími semináře byli Tamás Lippner, Henry Scullion a Hans Peterson z maďarské společnosti Sell & Speak Ltd. Ta se věnuje trénování prezentačních či obchodních dovedností a privátnímu koučinku. Školitelé se zaměřili jak na hlasovou průpravu, tak na řeč těla a obsah sdělení.

Účastníci si například měli uvědomit, jak důležité je používání pauz v mluvě. Díky nim se tak může i z nezajímavé informace stát sdělení, které posluchače zajímá.

Newsroom i umění

Třídenní workshop byl plný interaktivních školení, přednášek a zajímavého doprovodného programu. Účastníci se například mohli podívat do newsroomu Economie a vyzkoušet si mluvit na kameru v prostorách, kde se natáčí rozhovory projektu DVTV.

V rámci semináře vystoupil také Jaroslav Kramer, šéfredaktor měsíčníku Právní rádce. Ve svém příspěvku se věnoval nejčastějším chybám, kterých se právníci dopouští při kontaktu s novináři. Dalším řečníkem z Economie byl Filip Rožánek, šéfredaktor týdeníku Marketing & Media. Jeho příspěvek se věnoval aktivitě právníků na sociálních sítích. Podle aktuálního průzkumu American Bar Association má totiž 85 procent advokátních kanceláří vlastní webové stránky a 76 procent pak udržuje svou on-line viditelnost pravidelně. To je o 22 procent víc než v roce 2012. Pokud jde o sociální sítě, 71 procent právníků je využívá k profesnímu networkingu a kariérnímu růstu, 48 procent ke klientskému rozvoji a 45 procent ke vzdělávání a udržení si přehledu o aktuálních informacích. K novému klientovi se díky své síti dostalo 24 procent amerických právníků.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 60 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.